Keyboard and Mouse

Jak tworzyć marki antykruche?

16 października, piątek; 9:30 - 11.00

 

Zarejestruj się na webinar:

Szanuję Twoją prywatność. Twój mail jest potrzebny by trafił do Ciebie link na spotkanie. 

Tu zapoznasz się ze szczegółami POLITYKI PRYWATNOŚCI

O webinarze:

Nie istnieje uniwersalna recepta na radzenie sobie z rynkową niepewnością i chaosem informacyjnym. Jednak pewne idee mogą stanowić cenną inspirację i wskazywać kierunki konkretnych działań. Bez wątpienia ideą taką jest koncepcja „antykruchości” stworzona przez Nassima Taleba - amerykańskiego ekonomistę, filozofa i tradera.

W trakcie webinaru opowiem o wyzwaniach świata VUCA oraz o tym, w jaki sposób antykruchość może być odpowiedzią na nie. Przedstawię również syntezę całej teorii i genezę pojęcia antykruchość.

Poza tym w trakcie spotkania dowiesz się m. in.:

  • W jaki sposób można ją odnieść i zastosować do zarzadzania marką?

  • Jak marka może czerpać ze zmienności i „stresorów” otoczenia rosnąc w siłę i rozwijając się?

  • Co sprzyja powstawaniu marek antykruchych?

  • Które działania warto podejmować w zmiennym i niepewnym otoczeniu.

  • Jakie paradoksy strategii można wykorzystać dla lepszego zarządzania marką.

 

Dodatkowo każdy uczestnik webinaru otrzyma bonus – niespodziankę.

Zarejestruj się zatem już teraz ponieważ ilość miejsc jest ograniczona!

Marek Staniszewski

(C) 2020 Heuristica. Marek Staniszewski