Jak tworzyć marki antykruche?
16 października, piątek; 9:30 - 11.00
Zarejestruj się na webinar:
Szanuję Twoją prywatność. Twój mail jest potrzebny by trafił do Ciebie link na spotkanie.
Tu zapoznasz się ze szczegółami POLITYKI PRYWATNOŚCI
O webinarze:
Nie istnieje uniwersalna recepta na radzenie sobie z rynkową niepewnością i chaosem informacyjnym. Jednak pewne idee mogą stanowić cenną inspirację i wskazywać kierunki konkretnych działań. Bez wątpienia ideą taką jest koncepcja „antykruchości” stworzona przez Nassima Taleba - amerykańskiego ekonomistę, filozofa i tradera.
W trakcie webinaru opowiem o wyzwaniach świata VUCA oraz o tym, w jaki sposób antykruchość może być odpowiedzią na nie. Przedstawię również syntezę całej teorii i genezę pojęcia antykruchość.
Poza tym w trakcie spotkania dowiesz się m. in.:
-
W jaki sposób można ją odnieść i zastosować do zarzadzania marką?
-
Jak marka może czerpać ze zmienności i „stresorów” otoczenia rosnąc w siłę i rozwijając się?
-
Co sprzyja powstawaniu marek antykruchych?
-
Które działania warto podejmować w zmiennym i niepewnym otoczeniu.
-
Jakie paradoksy strategii można wykorzystać dla lepszego zarządzania marką.
Dodatkowo każdy uczestnik webinaru otrzyma bonus – niespodziankę.
Zarejestruj się zatem już teraz ponieważ ilość miejsc jest ograniczona!
Marek Staniszewski