March 24, 2017

Dwa dni temu (22.03) Pani redaktor z pewnego dużego portalu o tematyce reklama, marketing media poprosiła mnie o komentarz do kampanii Reserved. Ponieważ portal ten publikował już kilkukrotnie moje wypowiedzi lub komentarze, a prośba była w stylu „Panie Marku, sprawa j...

March 23, 2017

Jako, że jestem trenerem metody Story Seekers zapraszam serdecznie na pierwszy w tym roku otwarty Warsztat Story Seekers Polska organizowany z THINKTANK i Magazyn THINKTANK w Warszawie. "Jak wykorzystać Story Seeking to zwiększania sprzedaży B2B"

Warsztaty odbędą się w...

March 14, 2017

Mglisty jesienny poranek gdzieś pod Paryżem. Przy drodze w pobliżu zaoranego pola stoi kilka pojazdów. Wyglądają dziwacznie, swoim garbatym i mało foremnym kształtem przypominają larwy na kołach.  Kiedy jednak przyjrzeć się im bliżej, trudno powiedzieć, że są groźne. S...

March 6, 2017

Semiotyka może być czymś więcej niż zestawem narzędzi do analizy wizualnej. Nasze postrzeganie opiera się na wielu zmysłach, a to, co się w nich odbija pozwala nam stworzyć mapę percepcji. To, co wiemy, znamy i czego doświadczamy zawsze do niej odnosimy. Dzięki temu mo...

March 2, 2017

Art branding jest globalnym zjawiskiem, jedną z ciekawszych tendencji we współczesnej komunikacji, dającą możliwość tworzenia pożądanych marek i wyjątkowych produktów. Marki inwestują w sztukę widząc w niej komunikacyjny potencjał, dający szereg wartości formujących i...

Please reload

Ostatnie posty
RSS Feed

Zapoznaj się z POLITYKĄ PRYWATNOŚCI

September 3, 2019

Please reload

Archiwum