Czy Twoja marka posiada super-bodziec?
Spójrz przez chwilę na powyższą ilustrację. Zostały na niej umieszczone fragmenty logo kilku znanych marek. I chociaż są to jedynie...
Storytelling a domysł językowy i kompetencje tekstualne odbiorcy
Pewna słynna anegdota opowiada o tym jak w latach 20-tych ub. w. w trakcie spotkania z zaprzyjaźnionymi twórcami Ernest Hemingway...
Moja praca w tej firmie nie ma sensu….
Słyszysz czasem to zdanie? Docierają do Ciebie takie opinie wygłaszane przez Twoich pracowników? Jeśli tak, to możesz mieć poważny...
Cel może być rozmyty
Rok 2017. Prezentacja agencji. Rozdział: „Cele”. Ilustracja: strzała wbita w sam środek tarczy. Załamałam ręce nad kondycją polskiej...
Siedem mitów na temat strategii
Truman Capote, który otrzymał do recenzji pewien tekst literacki, wyrzucił go ponoć do kosza, mówiąc: „To nie jest pisanie, to...
Reklama jako narzędzie samookaleczania?
"I make myself into a new image in order to produce new images". Orlan Historia botoksu rozpoczęła się w 1897 roku. To wtedy belgijski...
Jakim archetypem jest Twoja marka?
Archetypy w marketingu Jednym z narzędzi pomocnych w rozumieniu własnej marki i dostosowaniu jej osobowości do oczekiwań odbiorców i...
W storytellingu biznesowym sięgaj po monomit J. Campbella
George Lucas nie miał zbyt dobrego mniemania na temat własnego talentu literackiego. Miewał też bardzo długie okresy twórczego zastoju,...
Twoje życie to dramatyczna walka czy romantyczna komedia?
Obejrzyj zamieszczony poniżej krótki film i odpowiedz na jedno pytanie: Co widzisz? Film jest materiałem pewnego eksperymentu, który w...
Kolejne tygodnie zmarnowane na strategię marki? Jest na to prosty sposób.
PROBLEM: Tworzenie strategii marki bywa procesem długim i uciążliwym, a zdarza się, że również bolesnym. Praca tego rodzaju wymaga nie...