CONSUMER INSIGHT I ARCHETYPY MARKI

[Warsztaty w formule stacjonarnej lub on-line]

Dla kogo przeznaczone są warsztaty?

Z warsztatów największą korzyść wyniosą osoby, które:

  • zajmują się marketingiem i zarządzeniem marką,

  • tworzą komunikację sprzedażową dla swoich klientów,

  • zajmują się budowaniem marki osobistej,

  • zajmują się pracą kreatywną (copywriting)

 

Jakie korzyści odniosą uczestnicy dzięki warsztatom?

  • będą potrafili stosować sprawdzone reguły i zasady docierania do „consumer insight”,

  • poznają typy i rodzaje insightów oraz ich rolę w kształtowaniu strategii marki,

  • będą umieli stosować w praktyce narzędzia i metody pozwalające szybciej docierać do insightów,

  • nauczą się posługiwać typologią archetypów marki

 

Jaki jest program warsztatów?

  • Psychologiczne uwarunkowania oraz mechanizmy związane z „wglądem”.

  • Rodzaje insightów z punktu widzenia procesów poznawczych.

  • Insight jako proces zmiany perspektywy i przeramowania.

  • Zjawisko „serendipity” w procesie docierania do insightów – jak je wykorzystać i mu sprzyjać.

  • Insight z perspektywy marketera i z punktu widzenia konsumenta.

  • Typologie insightów ze względu na ich rolę i miejsce w biznesie oraz w marketingu i komunikacji reklamowej.

  • Insight jako narzędzie do zmiany sposobu myślenia i odczuwania ze strony konsumenta.

  • Świat emocji i ukrytych przekonań, a zachowania konsumenckie.

  • Empatia i samoobserwacja jako jedna z dróg do insightów.

  • Postawy detektywa, antropologa, mindhuntera – co można z nich zastosować do łowienia insightów.

  • Koncepcja archetypów C. G. Junga

  • Typologia wzorców archetypicznych

  • Archetypy a osobowość marki.

 

Jaka jest cena warsztatów?

Cena warsztatów warsztatów ustalana jest indywidualnie w zależności od liczby uczestników oraz ewentualnych wymagań dodatkowych Zlecającego.

W cenę warsztatów wliczone są:

  • materiały do pracy,

  • materiały z zajęć w formie pliku pdf.,

  • imienny certyfikat,

  • nowa wiedza, umiejętności i inspiracje

 

Warsztaty w formule jednodniowej (8 godz. w tym 45 min. przerwa na lunch + przerwy kawowe).

Maksymalna liczba uczestników: 12.

Miejsce: do ustalenia indywidualnie.

Prowadzący: Marek Staniszewski.

CHCESZ ZAMÓWIĆ WARSZTATY

na jeden z poniższych tematów?

- STORYTELLING

- ARCHETYPY MARKI

- CONSUMER INSIGHT

- KREATYWNE MYŚLENIE

- INWENTYKA i INNOWACJA

TU KLIKNIJ I WYŚLIJ ZAPYTANIE
 

Zapoznaj się z POLITYKĄ PRYWATNOŚCI