(C) 2020 Heuristica. Marek Staniszewski 

DLACZEGO 

FILOZOFIA?

SKORO NAJCZĘŚCIEJ BYWAM:
DORADCĄ
TRENEREM BIZNESU

COACHEM ZESPOŁÓW

WYKLADOWCĄ

AUTOREM

Moje podejście do projektów cechuje metodologiczna otwartość oraz łączenie różnych perspektyw i dyscyplin (hybrid thinking).

 
Dzięki temu szybciej i trafniej mogę identyfikować szanse i odkrywać nowe możliwości rozwoju oraz działań biznesowych, marketingowych i komunikacyjnych moich Klientów.
Unikam biurokracji i zbędnego branżowego żargonu.
Cenię prostotę, klarowność i konkretność.
 
Wstępne hipotezy i prototypy rozwiązań dostarczam we wczesnym stadium projektu.
Ważny jest dla mnie bezpośredni kontakt z Klientami i bliska współpraca.
Podstawową miarą oceny oferowanych przeze mnie rozwiązań jest pragmatyzm i efektywność.
Nie lubię tracić czasu energii - własnego i moich Klientów.
Pracuję w autorskiej metodzie, którą nazywam: IMPROWIZACJA - ZNACZENIE - PROWOKACJA.
Jeśli chcesz wiedzieć na czym nasza metoda polega, to spotkaj się z nami i sprawdź w działaniu.
A napisałem :"filozofia" ponieważ to było moje pierwsze wykształcenie kierunkowe. I pomimo, że wybrałem taką, a nie inną ścieżkę kariery, to w głębi ducha pozostałem wciąż filozofem - praktykującym to, co Tadeusz Kotarbiński nazywał  prakseologią, czyli wiedzą o sprawnym działaniu.

Kilka szczegółów na mój temat:

Jestem konsultantem ds. strategii, certyfikowanym trenerem biznesu i certyfikowanym coachem zespołów, facylitatorem, wykładowcą i autorem.

Od 25 lat zajmu się strategią. Doświadczenie zdobywałem w międzynarodowych agencjach reklamowych (m. in. Ogilvy, Young & Rubicam, Havas) - jako dyr. ds. strategii lub wiceprezes oraz jako szef działu marketingu Canal+ . Należę do Rady Ekspertów THINKTANK i SUPERBRANDS.

Lubię czytać i pisać. Napisałem więc wiele artykułów nt. strategii oraz takie książki jak: "Atlas strategiczny" i "Strategiczny podstęp", "Tak na marginesie strategii" , a jako współautor "Portret klienta".

Tworzę też narzędzia dla trenerów: „Karty Inwencji”, „Karty Opowieści”, „Karty Transformacji (KO i KT jako współautor).

Jestem pasjonatem inwentyki i dlatego zainicjowałem projekt Farma Inwencji. Jako filozof założyłem i pełnię funkcję prezesa Fundacji Homo Inquietus. A tak w ogóle to lubię naturę, muzykę i kuchnię indyjskąJ:-)

Moje kwalifikacje:

  • Certyfikowany Trener Biznesu – Akademia SET (nr certyfikacji: STB-79-08)

  • Certyfikowany Coach Zespołów – Szkoła Novo (nr certyfikacji: XXI-WAW/01)

  • Certyfikat kursu: Umysł Zależy od Mózgu – budowa i działanie mózgu UOUW Uniwersytet. Warszawski (nr certyfikacji: 0002098 / C / 02233)

Moje wykształcenie:

  • Szkoła Główna Handlowa, studia doktoranckie // 2004 – 2006 (ekonomia społeczna).

  • Institut Français de Gestion Warszawa // studia podyplomowe („Zarządzanie w warunkach nowej ekonomii”) // 2000-2002.

  • Uniwersytet im. Marii Curie-Słodowskiej w Lublinie // 1991-1996 (mgr. filozofii, spec. filozofia kultury).

Doświadczenie w obszarze edukacji:

  • SWPS – Studia Podyplomowe pt. "Nowoczesna komunikacja marketingowa" – opracowanie materiałów, wykładowca // 2019

  • IBD Business School, „Innovative Product Development” – opracowanie materiałów, wykładowca // 2019

  • Questus – wykłady I warsztaty w ramach Akademii Best Practice i w programie CIM – współpraca (seminaria, wykłady) od 2009 do chwili obecnej

  • Akademia Biznesu i Finansów VISTULA, Studia Podyplomowe „Marketing i strategie marketingowe”, opracowanie programu i materiału dla modułu „Strategia komunikacji”, wykładowca // 2016-2017.

  • StorySeekers Polska – trener / coach metody szkoleniowej // 2016

  • Szkoła Strategii Marki przy SKM/SAR – współtworzenie programu i prowadzenie wykładów w latach: 2006-2016 + Szkoła Marki SAR – zajęcia prowadzone zgodnie z kalendarzem kursów.

  • Szkoła Mistrzów Reklamy przy Akademii Leona Koźmińskiego, „Strategia komunikacji”, wykładowca // 2007-2009.

  • Harvard Business Review Polska; Canadian International Management Institute, „Zarządzanie i marketing”, wykładowca.

  • Wyższa Szkoła Komunikowania i Mediów Społecznych im. J. Giedroycia, studia podyplomowe, „Marketing”, wykładowca // 2006-2007.

  • Epicentrum, „Organizacja reklamy” – opracowanie programu i materiałów do nauczania w metodyce e-learning, wykładowca // 2004-2005.

Please reload