(C) 2019 Heuristica. Marek Staniszewski 

NASZ
ZESPÓŁ

Tworzymy thinktank zadaniowy. Nasze podejście do projektów cechuje łączenie różnych dyscyplin (hybrid thinking). 
Poniżej przedstawiamy sylwetki partnerów Heuristica.

Nasze podejście do projektów cechuje metodologiczna otwartość oraz łączenie różnych perspektyw i dyscyplin (hybrid thinking).

 
Dzięki temu szybciej i trafniej identyfikujemy szanse i odkrywamy nowe możliwości rozwoju oraz działań biznesowych, marketingowych i komunikacyjnych. Unikamy biurokracji i zbędnego branżowego żargonu. Cenimy prostotę, klarowność i konkretność.
 
Wstępne hipotezy i prototypy rozwiązań dostarczamy we wczesnym stadium projektu. Ważny jest dla nas bezpośredni kontakt z Klientami i bliska współpraca. Podstawową miarą oceny oferowanych przez nas rozwiązań jest pragmatyzm i efektywność.
Nasza metoda rozwojowa i doradcza to IMPROWIZACJA - ZNACZENIE - PROWOKACJA.
Jeśli chcesz wiedzieć na czym nasza metoda polega, to spotkaj się z nami i sprawdź w działaniu.

Marek Staniszewski, founder

Certyfikowany trener biznesu (Akademia SET), wykładowca, konsultant, autor.
Pasjonat strategii komunikacji. 20 letnie doświadczenie w budowaniu marek i badaniach ich kondycji, zdobywał w międzynarodowych agencjach komunikacji marketingowej, gdzie pełnił m. in. funkcję wiceprezesa i szefa oddziału badań i doradztwa strategicznego. Jako wykładowca i trener prowadził zajęcia m. in. w: ICAN Institute – HBP, WSKiM im. J. Giedroycia, SMR przy Akademii L. Koźmińskiego czy Akademii Questus. Współtworzył formułę i program oraz jest wieloletnim wykładowcą branżowej Szkoły Strategii Marki przy SKM/SAR. Jako juror oceniał prace w takich konkursach jak Effie, Superbrands, IAB Creative Showcase, Innovation Award, Ad Venture. Członek Rady Ekspertów THINKTANK. Autor kilkudziesięciu publikacji na temat komunikacji i strategii. Jest również autorem książek: "Atlas strategiczny" i "Strategiczny podstęp", "Tak na marginesie strategii" oraz współautorem książki "Portret klienta". Należy do grona założycieli Stowarzyszenia „Marketing 4 Business”. Pomysłodawca i współorganizator projektu Farma Inwencji. Założyciel i Prezes Fundacji Homo Inquietus. Twórca narzędzi do kreatywnego myślenia Karty Inwencji.

Paulina Goch-Kenawy, partner afiliowany

Trener metody rozwojowej: „Improwizacja – Znaczenie – Prowokacja”.
Semiotyk, badacz kultury i konsultant z wieloletnim doświadczeniem rynkowym. Wykładowca, autorka licznych artykułów, a także wystąpień na temat kształtowania strategii i działań marek w oparciu o wiedzę płynącą z otaczającej nas rzeczywistości kulturowej. Założycielka pierwszego w Polsce bloga poświęconego semiotyce komercyjnej Semiosfera. Prowadziła projekty na potrzeby marek na rynku polskim i rynkach zagranicznych. Współpracowała z międzynarodowymi agencjami semiotycznymi. Dotychczas doradzała markom z obszarów FMCG, finansów, farmaceutyków, telekomunikacyjnego. Brała również udział w projektach realizowanych na potrzeby instytucji publicznych. Gościnnie wykładowca Wrocławskiego Oddziału Uniwersytetu SWPS,  a także współpracownik Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Ukończyła Filozofię, Stosunki Międzynarodowe oraz Dziennikarstwo na Uniwersytecie we Wrocławiu. Jest zdania, że decyzje rynkowe trzeba opierać na zrozumieniu kultury, w której funkcjonują marki i konsumenci.

Krzysztof Ratnicyn, partner afiliowany // expert ds. content marketing

Doświadczony dziennikarz i redaktor oraz PR manager. Był dziennikarzem magazynów „Brief” i „Merketing & More”, redaktorem „Harvard Business Review Polska” i z—cą red. nacz. THINKTANK. Był też redaktorem prowadzącym magazynu lifestyle’owego dla ludzi biznesu „EGO Inspiracje”.

Specjalizuje się w takich obszarach jak nowe technologie, media, biznes i gospodarka, zarządzanie, reklama i marketing, a także kultura i sztuka. Autor książki „Jak nowe technologie zmieniają biznes” (2016). Był też PR

Managerem w grupie Young & Rubicam Brands; pracował dla m.in. Polskiej Organizacji Turystycznej, Chorwackiej Izby Gospodarczej, IQ Partners, Hypermedia, Colgate, Danone.

Tworzył raporty branżowe (m.in. rynek IT w biznesie, nieruchomości komercyjne) oraz treści merytoryczne dla takich marek jak T—Mobile, Coca—Cola Poland czy Narodowy Bank Polski.

fb: @Ratnicyn

Igor Gałązkiewicz, doradca

Zajmuje się komunikacją i marketingiem sztuki, prowadzi badania nad rolą architektury i designu w procesie brandingowym. Autor wydanej pod koniec 2016 roku książki Art Branding opisującej wzajemne stosunki sztuki i marketingu. Stały współpracownik „Monitor Magazine” i „L’Officiel”. Przez wiele lat w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej odpowiedzialny był za sponsoring i budowanie komunikacji tej instytucji. Pomysłodawca i kurator projektu OperaLab. Autor wielu wystaw, między innymi: Spirit of Poland w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej, Rytm (Galeria Kordegarda), Projektowanie tożsamości / Tożsamość projektowania (także edycje w ramach Festiwalu Przemiany w Centrum Nauki Kopernik oraz Łódź Design Festival) czy Nicolas Grospierre 50/50. Dyrektor artystyczny projektu Awangarda jutra?. Autor warsztatów dla firm o art brandingu, między innymi, dla PKO BP czy Havas Worldwide oraz wykładowca branżowych konferencji Power to Designers, Innovation AD / Farma Inwencji, Gdynia Design Days. Publikował także w „FUTU”, „F5”, „Art & Business”, „A10” czy „Purpose”.

Iwona Zakrzewewska, afiliowany trener, coach

Doświadczony trener i dydaktyk. Prowadziła liczne szkolenia z zakresu przedsiębiorczości, czy etyki w biznesie, oraz warsztaty psychologiczne, warsztaty z kreatywności, negocjacji  i twórczego rozwiązywania konfliktów, komunikacji, rozwoju osobistego, zarządzania talentami, motywacji i zarządzania zmianą.

Prowadzi również szkolenia trenerskie i superwizje.

Ukończyła filozofię kultury na UMCS oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie.

Autorka wielu publikacji na temat innowacyjnej edukacji i przedsiębiorczości, organizowała również konferencje tematyczne.

Katarzyna Szczypa i Robert Wasilczuk, GOOD AD – partnerzy kreatywni

Jak sami o sobie mówią: "Jesteśmy dobrze zgranym teamem kreatywnym z 18-letnim doświadczeniem listą nagród z najbardziej prestiżowych międzynarodowych festiwali reklamowych tak za kreatywność jak za wybitne efekty sprzedażowe.

Pracujemy dla dobrych agencji reklamowych i bezpośrednio dla klientów. Wygraliśmy wiele projektów i nagród dla znanych agencji sieciowych: Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Ogilvy, Havas, Draft FCB, Lowe Lintas GGK, Scholz&Friends.

Jako good ad samodzielnie stworzyliśmy i wdrożyliśmy kampanie telewizyjne, internetowe i drukowane dla takich brandów jak Apple, Citi-handlowy, Universal Networks, Media Marketing Polska, Polska Izba Paliw Płynnych, Polski Związek Przemysłu Oponiarskiego, Śmig, Novita, Fabryka Snów.

Współpracujemy z markami, w których jakość wierzymy i z ludźmi, których cenimy za profesjonalizm, tworząc po prostu dobre reklamy". Potwierdzamy.

Please reload