WARSZTATY STRATEGICZNE KROK PO KROKU

Jak efektywnie planować i prowadzić warsztaty tworzenia strategii

– szkolenie on-line.

Dobrze określona strategia to konieczność dla budowania przewagi konkurencyjnej, wzrostu, skuteczności operacyjnej lub wręcz przetrwania na rynku. Strategia powinna być tworzona i co pewien czas rewidowana na wielu wymiarach: np. strategii biznesu, strategii cenowych, strategii marki czy komunikacji.

Szczególnie dziś w niepewnej i niestabilnej rzeczywistości rynkowej z silnymi oznakami recesji spójna strategiczna wizja przyszłości może być najlepszą polisą na mnożące się niepewności.

 

Tworzenie strategii może być bolesnym procesem. Zdarza się, że długie analizy, kolejne się spotkania i dyskusje kończą się na wynajmowaniu firmy doradczej lub zewnętrznego eksperta. A wtedy cały proces… zaczyna się od nowa. Innym problemem bywają wewnętrzne napięcia lub konflikty w firmie – np. pomiędzy departamentami czy członkami poszczególnych zespołów. Taka atmosfera na pewno nie ułatwia wspólnego tworzenia strategii.

 

Jednak strategia może też powstawać w sposób sprawny i szybki, a cały proces może być jednocześnie wartościowym i angażującym doświadczeniem dla zespołu biorącego w nim udział. Dobrze zaplanowane i poprowadzone warsztaty mogą sprawić, że wspólna praca nad strategią przebiega płynnie, efektywnie i prowadzi do konkretnych efektów.

 

Jeśli więc planujesz niebawem poprowadzić takie warsztaty lub masz już w tym doświadczenie, ale chcesz poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności, to zapraszam Cię na szkolenie, podczas którego podzielę się osobistym doświadczeniem płynącym z prowadzenia licznych warsztatów strategicznych dla wielu firm i organizacji. 

Zapraszam 8 października.

Już dziś zarezerwuj dla siebie miejsce.

 

Co będziesz wiedzieć i umieć po szkoleniu?

  • Poznasz sprawdzone metody planowania warsztatów strategicznych.

  • Dowiesz się w jaki sposób stworzyć adekwatną agendę takiego spotkania.

  • Dowiesz się jak pracować z grupą, by w pełni wykorzystać potencjał i zasoby wszystkich uczestników.

  • Poznasz praktyczne sposoby moderacji spotkań strategicznych.

  • Poznasz użyteczne metody i narzędzia pomagające poprowadzić efektywny warsztat.

 

Program szkolenia:

  • Istota strategii – co rozumieć przez to pojęcie i jak określać cele warsztatów strategicznych.

  • Moderacja, facylitacja strategiczna vs doradztwo – różnice w rolach prowadzącego i charakterze spotkań.

  • Praca warsztatowa – na czym właściwie polega i w jaki sposób wykorzystać w pełni jej potencjał?

  • Dynamika procesu grupowego – czym jest i co daje jego znajomość.

  • Role grupowe – jak je rozpoznawać i z tej wiedzy korzystać.

  • Tzw. „sytuacje trudne” – w jaki sposób reagować i jak nimi zarządzać.

  • Tworzenie struktury i agendy spotkania – praktyczne zalecenia i przykłady.

  • „Skrzynka narzędziowa” – przykłady przydatnych narzędzi do pracy w trakcie warsztatów strategicznych.

  • Scenariusze przyszłości i ocena opcji strategicznych – jak efektywnie włączać te elementy do prowadzonych warsztatów.

  • Budowanie zaangażowania w trakcie warsztatów oraz rola energizerów.

  • Specyfika warsztatów strategicznych on-line – jak je przygotować i poprowadzić.

  • Infrastruktura i logistyka – organizacja miejsca, wyposażenie sali, materiały dla uczestników – o czym zawsze warto pamiętać.

 

Ile wynosi Twoja inwestycja w wiedzę i umiejętności?

Cena za uczestnictwo w warsztatach to 890 zł  brutto (wliczony VAT).

W zakresie takiej inwestycji otrzymujesz:

  • udział w warsztatach

  • materiały prezentacji w formacie pdf

  • imienny e-dyplom

 

Data i godziny zajęć:

  • 8 października 2022 (sobota).

  • Godziny: 9.30 - 17.00

  • Miejsce: Platforma Zoom

 

Prowadzący:

Marek Staniszewski

Heuristica – właściciel.

Certyfikowany trener biznesu i coach zespołów, doradca strategiczny, wykładowca,

autor. Pasjonat procesów komunikacji. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych agencjach reklamowych (Ogilvy, Y&R, Havas), gdzie pełnił m. in. funkcję wiceprezesa i szefa oddziału badań i doradztwa strategicznego. Zarządzał również działem marketingu w firmie Canal+.

Guest speaker w Canterbury Church University, SWPS, ICAN Institute, Questus Academy oraz WSPA.

Współtworzył formułę i program oraz jest wieloletnim wykładowcą branżowej Szkoły Strategii Marki przy SKM/SAR.

Jako juror oceniał prace w takich konkursach jak: Effie, Superbrands, IAB Creative Showcase, Innovation Award, Ad Venture.
Członek Rady Ekspertów THINKTANK i SUPERBRANDS.

Twórca narzędzi dla trenerów: „Karty Inwencji”, „Ko-Kartki”, „Karty Opowieści”

(współautor), „Karty Transformacji (współautor).

Autor kilkudziesięciu artykułów na temat komunikacji i strategii. Jest również autorem

książek: „Atlas strategiczny”; „Strategiczny podstęp”; „Tak na marginesie strategii” oraz współautorem książki „Portret klienta”.

 

ZAREZERWUJ SWOJE MIEJSCE:

 Wyślij mail na adres: heuristica@heuristica.pl

Wysyłając maila w sprawie szkolenia wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Heuristica – Staniszewski Marek, NIP: 7141338822 w celu informacji o szkoleniach, warsztatach, ofertach, usługach, subskrypcji newslettera zgodnie z polityką prywatności.

 

Warunki uczestnictwa:

  • Zgłoszona osoba może uczestniczyć w Warsztatach, po dokonaniu opłaty najpóźniej do dnia 06.10.2022 na konto wskazane na fakturze pro-forma.

  • Jeśli po dokonaniu rezerwacji miejsca opłata nie zostanie uiszczona w ciągu siedmiu dni, dana rezerwacja zostanie anulowana. W przypadku gdy rezerwacja dokonywana jest w ostatnich dniach przed warsztatami zob. poniżej.

  • W przypadku, gdy zgłoszenie następuje na mniej niż 3 dni robocze przed warsztatami, należy opłacić udział oraz przesłać do Organizatora potwierdzenie przelewu na adres e-mail: heuristica@heuristica.pl

  • Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania warsztatów np. z powodu zbyt małej liczby zgłoszonych osób. W takim przypadku Organizator poinformuje zgłoszonych Uczestników o odwołaniu warsztatów najpóźniej 3 dni robocze przed ich planowaną datą oraz dokona zwrotu kwot wpłaconych przez Uczestników na wskazane kon

  • REZYGNACJA: W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w warsztatach do trzech dni przed warsztatami Organizator pobierze 50% opłaty za dotychczasowe usługi przygotowawcze; a w przypadku rezygnacji w ostatnich trzech dniach Organizator pobierze od Uczestnika pełną opłatę za dotychczasowe usługi przygotowawcze do warsztatów.

  • POLITYKA PRYWATNOŚCI: w celu kontaktu i przesłania Uczestnikom szczegółowych informacji o warsztatach Organizator przetwarzać będzie podane dane ze zgłoszenia uczestnictwa w warsztatach wyłącznie w celach komunikacji na temat zajęć i wystawienia FV, a następnie dane zostaną usunięte (zob. szczegóły polityki prywatności Organizatora).