Farma Inwencji
II edycja Farmy Inwencji
Wierzymy, że kreatywności czy innowacyjność nie są „darem”, „wrodzonym talentem” czy jakąś tajemniczą zdolnością dostępną nielicznym. Jest to umiejętność którą każdy może rozwijać kształtować, osiągać w niej coraz lepsze rezultaty.
Warunki podstawowe to otwartość i pewna doza wyobraźni – te zaś spełniać może każdy. Chcąc jednak wyrwać się z rutyny myślenia warto spróbować odrzucić sprawdzone wzorce i przekonania, do których bywamy mocno przywiązani. Należy wyjść na zewnątrz – nabrać dystansu, spojrzeć z oddali, zmienić kontekst, otoczenie.
"Zmiany na rynku w kontekście zmian kulturowych. Od antropologicznych teorii do marketingowych inspiracji".
"SKETCHNOTING jako forma komunikacji nie tylko marketingowej – kreatywny warsztat"
"Epifania – produkt jako bóstwo? Inna filozofia marketingu".
- to tylko wybrane spośród wielu tematów najnowszej Farmy Inwencji
"O uprawianiu idei i pomysłów, czyli Farmie Inwencji rozmawiamy..." - przeczytaj cały wywiad w NowyMarketing.pl
Sprawdź program II edycji Farmy Inwencji.
Obejrzyj foto-relację.