(C) 2019 Heuristica. Marek Staniszewski 

Czarny koń - biały koń; warsztaty Consumer Insight

02.15.2016

 

"Czarny koń - biały koń" to tytuł autorskego warsztatu Marka Staniszewskiego. Gwarantowane minimum teorii i maksimum praktyki (+mnóstwo zaskoczeń!). Angażująca, warsztatowa formuła pozwalająca uczestnikom na bieżąco stosować zdobytą wiedzę. Praktyczne ćwiczenia i praca na konkretnym produkcie - podany w pigułce proces tworzenia skutecznej komunikacji od inspirującego insightu do komunikacyjnej BIG IDEA. Spróbuj zupełnie innego podejścia do tematu konsumenckich insihtów. Przygotuj się do fascynującej podróży po umyśle konsumenta. Poznaj jego jasne i mroczne strony- ukryte motywacje, pragnienia, namiętności, potrzeby i rozterki.

 

- Co to właściwie jest ten cały „Consumer Insight” i dlaczego trudno go sensownie wytłumaczyć?

- Co mają ze sobą wspólnego pewne platońskie dialogi i geniusz Steva Jobesa?

- W jaki sposób ludzie podejmują najważniejsze decyzje- nie tylko te związane z kupowaniem produktów?

- Jak znaleźć odmienną perspektywę w komunikacji z konsumentami?

- Jak sprawić by poszukiwanie insightów stało się łatwym i przyjemnym zajęciem? 

 

Spróbuj zupełnie innego podejścia do tematu konsumenckich insightów. Przygotuj się do fascynującej podróży po umyśle konsumenta. Poznaj jego jasne i mroczne strony- ukryte motywacje, pragnienia, namiętności, potrzeby i rozterki. Wykorzystaj siłę myślenia „na przekór”, pomóż przypadkowi i własnej nieświadomości w odkrywaniu tego, co nieoczywiste.

 

POBIERZ CAŁY PROGRAM WARSZTATU

 

ZGŁOSZENIA (LICZBA MIEJSC OGRANICZONA)

 

Please reload

Ostatnie posty

September 3, 2019

Please reload

Archiwum
Please reload

Wyszukaj wg tagów