(C) 2019 Heuristica. Marek Staniszewski 

ESTONIA i SEMIOTYKA, czyli najlepsza destynacja 2016 roku wg Lonely Planet

Przez cztery dni w czerwcu w Tallinnie będzie można dowiedzieć się jak kreować innowacje przy użyciu semiotyki i badań kulturowych. Od 1 do 4 czerwca można będzie posłuchać ekspertów z całego świata, którzy pokażą, w jaki sposób, semiotyka i badania kulturowe przyczyniły się do powstania innowacyjnych projektów, między innymi z zakresu designu i komunikacji, IT i nowych mediów, brandingu i skutecznego projektowania przestrzeni publicznych.

 

Świat staje się coraz bardziej skomplikowany, ilość danych przyrasta w sposób trudny do opanowania, zatem również trudny do zrozumienia. Umiejętność stawiania właściwych pytań, staje się w dzisiejszym świecie wartością nie do przecenienia. Jak wyciągnąć te kluczowe z punktu widzenia biznesu informacje? Jak następnie przetworzyć je z korzyścią dla firmy na innowacyjne rozwiązania?

 

Multidyscyplinarność oferowana przez semiotykę pozwala na zrozumienie, jak poszczególne elementy rzeczywistości oddziałują na siebie, tworząc w naszych głowach modele, wzorce oparte na kulturowym doświadczeniu. Nadanie znaczenia to kluczowy proces dla marek. Produkt lub marka bez znaczenia, nie ma bowiem szansy istnieć w świecie, gdzie nadmiar informacji i ofert nas przytłacza.

Bilety na konferencję oraz szczegółowy program można znaleźć na stronie: http://2016.semiofest.com.

Please reload

Ostatnie posty

September 3, 2019

Please reload

Archiwum
Please reload

Wyszukaj wg tagów